Wieszak z transferem-decoupage

Dzisiaj krótki wpis przy niedzieli. Chcę pokazać wieszak na psie akcesoria typu smycz i przybory do pielęgnacji. Wykonany został z płyty MDF pomalowanej na kolor cappuccino, na środku naniosłam ślady łapek metodą transferu na nitro. Powiem szczerze średnio jestem z tej metody zadowolona.
Na wierzch naniosłam lakier półmatowy Altax. Do tego wieszaczki z jednego ze sklepów budowlanych, z tyłu wywiercone dziurki na haczyki i gotowy do powieszenia na ścianę.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich, którzy mnie odwiedzają.






2 komentarze:

  1. Bożenko !
    Nie mam psa, ani żadnych smyczy. Wieszak delikatny, gustowny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, u nas jest pies, kot i chomik, więc taki wieszak może się przydać :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger