Szal wg wzoru "magiczne fale"

    Za mną ponad 1000 m wełny, tysiące przerobionych oczek i w końcu jest duży szal, mięciutki i zwiewny.
    Robiłam go długo, z przerwami na inne prace, zużyłam dwa motki włóczki Nako Moher Special Ebruli,  przerabiałam drutami z żyłką nr 4,5. Producent zaleca druty 3,5-4  ja chciałam, aby szal był lekki, zwiewny i wybrałam grubsze.



Wzór podobał mi się od dawna, nazywa się MAGICZNE FALE autorem jest Kieran Foley, 
Można go znaleźć w sieci (klik). Szal robiłam przerabiając dwa raporty + 39 oczek+2 oczka brzegowe


W czasie pracy nad szalem należy się trzymać schematu i nie zwracać uwagi na ilość narzutów i oczek przerabianych po dwa lub trzy razem. W niektórych rzędach ta ilość się nie zgadza, ale potem się wyrównuje. Charakterystyczne jest również to,że robi się nam ukos podczas dziergania, który wyrównuje się,  choć nie do końca przy blokowaniu.

A oto szal w całej okazałości, na tym zdjęciu widać ukos na cieniowanej włóczce.


 I jeszcze kilka fotek



Dziękuję wszystkim odwiedzającym mojego bloga i zapraszam wkrótce :)












4 komentarze:

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger