Bombki szydełkowe

Wszędzie już nastrój świąteczny, w sklepach choinki, stroiki i cuda wianki, reklamy śpiewane na melodie kolęd (co mnie osobiście mocno irytuje), a u mnie wydziergały się dwie szydełkowe bombki.
Wyszły bardzo duże, z tego samego wzoru, różnią się wielkością bo robiłam z różnej grubości kordonka. Mniejsza jest z nowosolskiego, większa z DMC Tradition 10.




Każdą zrobiłam z połączonych ze sobą 8 elementów. A wzór można znaleźć tutaj. Autorka pomysłu nadała bombce imię Sabinka.


Długo się nimi nie nacieszę, bo zrobiłam je na prezent.


3 komentarze:

  1. Bożenko- piękne i misternie, starannie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne bombeczki. Takich to ja w życiu nie zrobię :)cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam pięknie za miłe komentarze :)
    Kasiu zrobisz, zdolna jesteś, kto jak nie Ty :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger