Przygotowania do zimy-czapka sowa i komin.

Za oknami deszcz ze śniegiem, najwyższy czas na wyjęcie czapek.
Dzisiaj komplecik,który zrobiłam na drutach dla mojego bratanka z granatowej włóczki.
Leżał sobie w moich zapasach kłębek mieszanki wełny z akrylem, który wystarczył na wykonanie czapki i komina a'la golf.



Aby czapka była ciepła zrobiłam wywijany ściągacz,a u góry wydziergałam sowę, oczy zrobiłam z guziczków.
Czapka jest w formie kwadratu, z tyłu ma na środku szew. 
Golf zrobiony ściegiem 2 oczka prawe ,2 lewe.
Pod koniec dziergania użyłam grubszych drutów,aby się nie odwijał na plecach.
Właściciel jest zadowolony z prezentu, a to dla mnie najważniejsze.


3 komentarze:

  1. Super Bożenko i projekt i wykonanie:)
    Wiem, że ciepłe i modne, a ja ich nie noszę, nie lubię od zawsze. Wolę kaptury lub gołą głowę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    Wiele osób nie znosi czapek, ja noszę bo zmarzluch ze mnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger