Z jednej szpuli

Dziś postanowiłam pokazać ile serwetek można wykonać z jednej szpulki nici.
A nici te, to kordonek z Nowej Soli o grubości 50x3 czyli 1200 m/200 g.

Swego czasu zrobiłam sobie zapas różnych kolorów (a mają piękne) i różnych grubości. Wśród nich była szpulka w kolorze wanilii i właśnie z niej robiłam, robiłam aż mi się trochę znudziło i nie mogłam doczekać się końca nitki.
Jako pierwsza powstała taka duża z efektem 3D czyli tzw popcorn


Później zrobiłam taką przyjemną w kwiaty

Następnie dodałam kolorku do bieżnika

Kolejny cukiereczek

I na koniec takie dmuchawce
Jeśli ktoś myśli,że nitka się skończyła to jest w błędzie, jeszcze zostało na niewielką pracę.

Dodam,że tę nitkę przerabiam zwykle szydełkiem 1,25 lub 1 dzierga mi się przyjemnie, łatwo blokuje, usztywniam rozcieńczoną ługą. A z serwetek została mi tylko ostatnia, reszta ucieszyła  moich bliskich.

4 komentarze:

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger