Chusta "Jesienny liść"

Witam w sobotni wieczór .
Jest!!! Skończona,zblokowana i obfotografowana chusta, o której wspomniałam jakieś dwa tygodnie temu.


Wykonując swoje prace zawsze od siebie dużo wymagam i staram się aby były dopracowane w najdrobniejszych szczegółach. 
Ta chusta taka jest, jestem zadowolona z efektu.






Przy okazji sesji nowe fotki ma też szal z tej samej włóczki, tyle że robiony na szydełku.

Dziękuję wszystkim zaglądającym na bloga, miło mi będzie jeśli zostawicie ślad w postaci komentarza.
Miłego wieczoru :)

3 komentarze:

  1. piękne są te chusty robione na drutach, gratuluję efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożenko, takie cudeńka wyrabiała moja Babunia:)
    Ja nie mam, aż tak dużych zdolności, choć poczyniłam przed laty parę rzeczy, min: sweter, czapki, szaliki, kamizelkę:)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger