Bieżnik w ananaski


Dzień dobry w ten pochmurny dzień :)

Ten bieżnik zrobiłam na prezent dla mojej mamy, wydziergałam go z bawełny merceryzowanej, a jasny obwód zrobiłam z kordonka nowosolskiego.
Myślę że w innych zestawieniach kolorystycznych też byłoby ładnie.
Warunkiem jest taka sama grubość nici.



Bieżnik robi się fragmentami, zaczyna się od jednego ananaska , potem robi się przeciwległy,a następnie trzeci, który będzie czubkiem bieżnika, łącząc w trakcie roboty w oznaczonych miejscach.

Następnym elementem jest kwiatek,który również łączy się w ostatnim rzędzie.

I tak kolejno, aż uzyskamy odpowiednią wielkość.

Możemy sobie zrobić dowolną ilość ananasków, zależy od długości ławy czy stołu.






2 komentarze:

  1. Witaj
    W koronkowych robótkach mam Mistrzynię- 77 letnią Panią Marię! mam od niej mnóstwo cudownych dzieł:)
    Twoje prace Bożenko są piękne, misternie wykonane- brawo:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger