Czapka robiona na okrągło

Witajcie moi mili :) 

W tym sezonie bardzo popularnym wzorem stały się kłosy. Pomyślałam, że i ja zrobię sobie czapkę tym wzorem, przecież czapek nigdy za wiele. Przeszukałam zapasy włóczek i w ręce wpadły mi resztki śliwkowego Kotka i Kocurka. No akryl, ale na próbę może być. Wrzuciłam na druty Kotka, zrobiłam ściągacz, a resztę z podwójnego Kocurka w dwóch odcieniach śliwki. Taka kombinacja, bo chyba by mi jednego rodzaju włóczki nie wystarczyło.

W efekcie wyszło tak : 


Teraz mam łatwiej, bo na drutach jest już kolejna, z Baby Alpaki. 
Pochwalę się jak skończę, a tymczasem oglądajcie jeszcze  tę.




Zastanawiam się jeszcze nad pomponem, ale chyba ta będzie taka jak jest.

Ciekawa jestem Waszej opinii, Felek uznał, że może być :)


Dane techniczne:
Włóczka Kotek i Kocurek w dwie nitki - ok. 50 g
druty z żyłką nr 3 - ściągacz
druty z żyłką nr 4 - góra czapki
Czapka robiona na okrągło bez szwów.

Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger