Coś pozytywnego

WITAJCIE MOI MILI

Niedawno wzięłam udział w wyzwaniu  Art-Piaskownicy  o tematyce druty i udało mi się zdobyć 2 miejsce. Stąd na blogu wylądował taki banerek.
Zgłoszoną pracę możecie zobaczyć tutaj.


 Dziękuję Art -Piaskownicy za tego typu wyzwanie, a może w przyszłości jeszcze będzie temat szydełko?

Oprócz banerka dostałam także bon na zakupy od sponsora wyzwania
Ekstra-motek dziękuję

Zamówiłam włóczki, szybciutko paczuszka dotarła, a po otwarciu ujrzałam taki widok 


Prawda, że sympatycznie :))))))

A w środku dropsiki :) 
Dlaczego dropsiki? Drops pakuje swoje włóczki w motki po 50 g i to są malusie dropsiki.
Trochę szkoda, bo co chwila trzeba wiązać nitki i chować supełki.





Chciałabym jeszcze przypomnieć, że dzisiaj jest dzień życzliwości.
Bądźmy życzliwi dla siebie nie tylko dzisiaj, ale każdego dnia.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger