Jeans + haft czyli jak ozdobić spodnie (DYI)

Dzień dobry

W tym sezonie wiele marek oferuje odzież ozdobioną haftami. Królują one na spodniach, koszulach, torebkach, a nawet kurtkach.
Dziś pokarzę jak samodzielnie ozdobić spodnie jeansowe, nie nadwerężając przy tym portfela.

Będą potrzebne:
-spodnie (nowe lub wybrane z szafy)
-gotowy haft (można kupić w pasmanterii lub jak ja na AliExpres)
-szpilki
-igła i nici w dobranym do haftu kolorze


Haft dopasowujemy do swoich potrzeb, ja odcięłam kawałek, bo był zbyt duży, i przypinamy szpileczkami do spodni.
Warto w tym momencie spodnie założyć, aby sprawdzić czy haft dobrze leży i czy odpowiednio dobraliśmy miejsce przyszycia. 


Jeśli wszystko jest w porządku zaczynamy przyszywanie.
Można zrobić to maszynką lub ręcznie. 
Ja akurat nie użyłam maszynki, bo haft przyszywałam na wysokości kieszeni i byłoby trudno.
Szyłam gęstym ściegiem na okrętkę.

I gotowe




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger