Szal piórkowy na bis



Gdy zrobiłam pierwszy piórkowy szal (klik), już wiedziałam że to nie ostatni. W głowie już kiełkują mi różne pomysły, a cieniutka przędza czeka w szafie. Na razie powstał podobny na bis.
Wzór niedźwiedzie łapki tak mi (i nie tylko) się spodobał, że zrobiłam kolejny dla pewnej eleganckiej Pani. Nie lubię powielać i robić masówki, więc musiałam troszkę go zmienić. Końce szala zrobiłam ażurem, taka jakby rozbiegówka wyszła zanim przeszłam do konkretu.

Tak to wygląda na zdjęciach



Szal trochę krótszy od poprzednika, waży tylko 90 g, przerabiałam na drutach 4,5

I jeszcze kilka fotek:





A to pierwszy piórkowy:


Ciekawa jestem, który projekt Wam się bardziej podoba?

6 komentarzy:

  1. Szal piękny. Próbowałam go zrobić ale pogubilam się w schemacie. Mam pytanko- jaki wzorek na szal piórko wy polecilaby Pani dla początkującej amatorki drutow? Bo szukam w internecie i nie ma prostych ładnych wzorów a scieg ryżowy mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzór jest specyficzny, ażur przerabia się na prawej i lewej stronie.
      Jeśli chodzi o wzór na lekki szal może z tego linku, robi się go od środka
      https://pl.pinterest.com/pin/499547783659889152/
      lub taki :https://pl.pinterest.com/pin/53480314304092304/
      Ogólnie na Pinterest można znaleźć dużo wzorów razem ze schematami, wystarczy założyć konto.
      Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  2. ten pierwszy piórkowy zdecydowanie skradł moje serce <3 cudowne są!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba szal w kolorze fioletu. Gratuluję talentu -:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i dodam, że oba szale są z tej samej przędzy, ale inne światło i kolory wyszły przekłamane.

      Usuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger