Biała bluzeczka z cotton soft

Kolejna bluzeczka szydełkowa zrobiona już z myślą o sezonie 2018. Wykorzystałam do niej pomysł znaleziony w internecie, jednak dodałam trochę od siebie i myślę że wyszła całkiem całkiem.
Nici wykorzystane to Cotton Soft YarnArt w kolorze białym, szydełko 2,5 oraz 2,75.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć








Bluzka była robiona od dołu bezszwowo, rękawki doszywane, wokół dekoltu wykończenie oczkami rakowymi.

I jeszcze fotorelacja z etapów pracy:





Pozdrawiam wszystkich odwiedzających :)))

2 komentarze:

  1. Śliczna bluzka.Z tych nici juz robilam i świetnie się robi.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) Ja właściwie pierwszy raz sięgnęłam po te nici, bluzka była na zamówienie, właścicielka zadowolona, a mnie się przyjemnie dziergało. Jeszcze nie raz będę je wykorzystywać, bo super dzianina wychodzi i nic się z nią nie dzieje po praniu. Pozdrawiam, miłej niedzieli życzę.

      Usuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger