Komunijne pudełko-książka

Sezon komunijny w pełni, a u nas w rodzinie będą przez kilka kolejnych lat dzieciaki przystępowały do tego sakramentu. Mam taki plan, aby obdarować ich własnoręcznie wykonaną pamiątką.
Pudełko komunijne w formie książki powstało na prezent dla Oliwii.



Pierwszy raz robiłam pracę w białym kolorze i teraz wiem co znaczy słowo paproch, pyłek czy kłaczek. Nie jest łatwo zrobić nieskazitelną. 
Pudełko pomalowałam białą farbą akrylową kilka razy, przykleiłam motyw z serwetki, kwiaty lekko pozłociłam czego na zdjęciach nie widać.

Z tyłu też dałam mały motyw.


W środku transfer na lakier Altax


Potem lakierowanie, przecierka i znów lakierowanie (sama nie wiem ile warstw, ale dużo).

Kartki zrobiłam pastą Fluggera przy pomocy gęstego grzebyka.


Na koniec lekko  pozłociłam , postarzyłam brzegi i jeszcze raz polakierowałam na połysk.

Wiem,że nie jest doskonałe, w decu dopiero stawiam pierwsze kroki i mało kiedy jestem zadowolona z prac w 100%.
 Mam nadzieję że się spodoba i będzie fajną pamiątką z tego ważnego dnia w życiu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger