Pudełko decoupage z Maszą

To pudełko było robione na szybko, i to bardzo szybko. Obdarowany nim został mój bratanek miłośnik bajki o Maszce.

Pomalowałam je farbą akrylową, pomieszałam turkus z białą, dół zrobiłam ciemniejszy.
Udało się zrobić lekkie cieniowania.
Na wieczku przykleiłam Maszę (serwetka).



W środku dałam głowę niedźwiedzia.
Brzegi ścianek zrobiłam białe, aby trochę ożywić całość.
Jedyną ozdobą jest małe serduszko przyklejone na klej magik.


Całość polakierowana na połysk, nie widać tego bo pogoda nie pozwoliła na ładne fotki.


Dziękuję wszystkim za odwiedziny, do miłego :))))))))))

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne pudełko dla dziewczynki:)
    Bożenko, a czy masz wersję dla chłopczyka?
    Chętnie bym zamówiła na bajeczki.
    Pozdrawiam miło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam innej wersji. Pudełko jest małe, raczej na drobiazgi, bajeczki się nie zmieszczą.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger