Zielony sweterek na szydełku

Dzień dobry:)

Dzisiaj pokazuję sweterek zrobiony na szydełku z bawełny z dodatkiem wiskozy. Włóczka nazywa się Sonata, dziś producent zmienił nazwę na Sonatka. Przędza ta wygląda jakby była opleciona jedwabną nicią z połyskiem, niestety nie udało się tego uchwycić na zdjęciach.
Wykonałam go wcześniej,ale pogoda nie sprzyjała robieniu zdjęć. Dziś wreszcie wyszło słońce i udało się zrobić kilka fotek, chociaż wiatr mi targał manekinem, a nawet raz go przewrócił.
A właśnie, kupiłam sobie taki lekki na nóżce i od razu lepiej się na nim prace prezentują i przenieść łatwo.

Wymyśliłam sobie taki wzór, w sumie to tylko słupki i słupki reliefowe, ale przecież proste projekty są najlepsze.


A teraz zbliżenie i tutaj kolor najbliższy oryginałowi


Dziękuję za odwiedziny i wkrótce zapraszam znowu, bo następny projekt się kończy

A tu zapowiedź, kto zgadnie co to będzie?


4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie serwetka. Ostatnio jestem w temacie szydełka :-) zaraz do siebie na www.kuzniahome.blogspot.com i tez czekam na kom:-) pozdrawiam. Na pewno będę czesciej. Super stronka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie serwetka :) Coś innego, tylko nie mogę skończyć, bo sweter mi wlazł na druty.

      Usuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger