Torebka

Niedługo zdejmiemy zimowe kurtki i płaszcze, przyjdzie czas również na zmianę torebki.
Przedstawiam dzisiaj torebkę,którą zrobiłam na szydełku w zeszłym sezonie. Na blogu jej nie umieściłam z tej przyczyny,że jeszcze wtedy nie istniał :)
Myślę,że dzisiaj nadszedł ten dzień, aby się nią pochwalić.


Zrobiłam ją z kordonka nowosolskiego 50x6 (to ten grubszy), poszła prawie cała szpula 200 g czyli 800 m. Kolor nici ugier.
Torebka składa się z 24 kwadratów zszytych później igłą. Można połączyć kwadraty również przy pomocy szydełka. Ja chciałam uzyskać gładką powierzchnię dlatego użyłam igły.


 Schemat kwadratu znalazłam w sieci, jednak początek każdego rzędu robiłam na rogu:

 A tutaj rysunek pokazuje jak łączyć elementy szydełkiem:


Powyższe zdjęcia znalezione w sieci.


Po zszyciu , dorobiłam do torebki uszka, przyszyłam zapięcie i guzik , a w środek wszyłam podszewkę. Bez podszewki torebka by się mocno wypychała.
A tak wygląda w środku:



Wszyłam nawet kieszonkę na telefon.
Torebka noszona cały sezon i myślę, że wiosną mi jeszcze posłuży.














4 komentarze:

  1. Torebka śliczna:)
    Kolor może nie mój, bo zbyt dziewczęcy. Ale fason super:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz zauważyłam drugi kolor, wcześniej widziałam tylko różowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat rzeczywiście przekłamał kolory, torebka jest ciemnobeżowa, nazwa nitki ugier, z różowym nie ma nic a nic wspólnego. Często ustawienie monitora też przekłamuje, u mnie na różowo się nie pokazuje. Bardzo lubię torebkę, będę ją nosić w cieplejsze dni. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. Bożenko!
    Można sobie zamówić taka torebkę, tylko w innym kolorze?
    Oczywiście za zapłatą:)
    Napisz wiadomość na Fb.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger