Serweta z motywem kwiatowym

Dzień dobry 
Doszłam do wniosku, że dzierganie to mój nałóg. Szukam często pretekstu,żeby coś nowego wydłubać. Tak też było i teraz. W szafce pełno serwetek różnego rodzaju, ale teściowa ma niedługo imieniny, więc trzeba zrobić coś na prezent. Był pretekst i nici, znalazłam piękny wzór w Sabrinie Robótki extra 1/2015 i oto moje dzieło, które już jest w drodze do solenizantki.


Szczegóły:
-materiał-kordonek nowosolski wanilia 50x3
-szydełko nr 1,00
-średnica ok 50 cm


Pozdrawiam wszystkich moich czytelników, życzę wiosny za oknem i w sercu i zmykam stworzyć coś nowego :)



5 komentarzy:

  1. Mam mnóstwo przepięknych serwetek od mojej zaprzyjaźnionej Pani Marii- istne arcydzieła !
    Domowe robótki są bezcenne- gratuluję talentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jeszcze ładniejsze niż moje :)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ślicznie Ci wyszła ta serwetka:). Z pewnością Teściowa doceni trud pracy i będzie zadowolona z prezentu:). Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, też mam taką nadzieję,Teściowa jest miłośniczką tego typu prac,ale ze względu na swój wiek już nie może ich sama tworzyć. Myślę,że jak ją odwiedzimy to ta serweta będzie leżała na stole. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger