Melanżowy sweterek Zuza

Witaj na moim skromnym blogu


Przedstawiam dzisiaj Zuzę. Postanowiłam, że będę swoim sweterkom nadawała imiona. Wydziergałam ich już tak dużo, że zaczynają mi się mylić. Po za tym, każdy projekt jest trochę jak dziecko i zasługuje na nazwę.


Skromny, krótki sweterek zrobiłam na potrzeby córki, która czesto nosi trapezowe spódniczki i brakowało jej takiego swetra. To już drugi w tym stylu, pierwszy pokazałam TUTAJ.


  Na sweter wybrałam włóczkę Himalaya Eweryday New Tweed. Jest to akryl anti-pilling, niezwykle miękki i miły. W nazwie ma "tweed". ale nitka jest melanżowa i najlepiej wygląda wydziergana gładkim ściegiem. Do mojego projektu wybrałam zwykły jersej i delikatny wzór rombów z przodu i na rękawach. 


Robiąc sweterki staram się dbać o detale, na zdjęciu poniżej widać staranne wykończenie dekoltu oraz ten fajny melanź włóczki. Zerkając wyżej, widzimy ciekawe umieszczenie wzroru już na ściągaczu.


  Na sweterek w rozmiarze S zużyłam niecałe 4 motki włóczki, przerabiałam drutami nr 5, ściągacze nr 4.
Włóczka w motkach po 100 g i 200 m.
Producent zaleca druty nr 5 i dla mnie takie są odpowiednie.
Próbka 18 oczek i 24 rzędy daje kwadrat o boku 10 cm.












2 komentarze:

  1. Bardzo ładny i faktycznie do spódniczek idealny ale i do spodni też. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor i wzór Bożenko i imię ładne🤗🏵️🧡

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger