Gwiazdka nr 3

  Schemat na tę gwiazdkę znalazłam kiedyś w internecie, wzór mi się bardzo spodobał, wydawał się prosty, miał niewiele okrążeń. Pomyślałam, że będzie z niego ładna śnieżynka na choinkę.
W trakcie dziergania okazało się,że nie będzie to mała gwiazdeczka, a całkiem spora gwiazda.


Zrobiona kordonkiem Maximum, ma średnicę 20 cm.
Można użyć cieńszych nici, wtedy z pewnością będzie mniejsza i nada się do powieszenia na choince.
Moja sprawdziła się jako zawieszka na okno.


To już ostatnia gwiazdka w tym roku. Obiecałam sobie, że zrobię przynajmniej 12, po jednej w miesiącu. Niestety nie udało się. Będzie to plan na nadchodzący rok.

Jak jest u Was z postanowieniami noworocznymi, robicie i dotrzymujecie?
Ja lubię mieć plan, postanowień nie robię, bo życie i tak je weryfikuje. Jeśli coś postanawiam, to nie wiąże się to z Nowym Rokiem.


Wszystkim gościom, którzy mnie tutaj odwiedzają, życzę tego co sobie: zdrowia i siły w realizacji zamierzeń i aby nadchodzący rok 2020 był lepszy od poprzedniego.

3 komentarze:

  1. Wszystkie gwiazdki są bardzo ładne. Postanowień nie robię bo lepiej iść na żywioł. Wszystkiego najlepszego 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :)
      Dziekuję Basiu za komentarz. Wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  2. Kochana Bożenko
    Piękna gwiazdka, jak wszystkie pozostałe🧡🏵️
    Nie postanawiam, nie planuję, bo życie i tak wszystko koryguje.
    Choroba też przeszkadza w realizacji zamierzeń.
    Obyśmy zdrowi, uśmiechnięci byli w Nowym 2020 Roku💜🌺

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger