Grafit zamiast czerni-sweter rozpinany

Nie przepadam za czarnym kolorem i nie czuję się w nim dobrze, dlatego zamiast czerni wybrałam grafit i zrobiłam sobie sweterek. Pomysł i projekt jest mój i już go lubię i noszę.


Zrobiłam go wprawdzie z akrylu (wyrabiam zapasy z szafy), ale jestem zadowolona z efektu.
Kto zagląda na mojego bloga już wie,że nie lubię zszywania swetrów, więc i tym razem robiłam tak, aby było go jak najmniej.
       Sweter robiony od dołu bez szwów aż do pach, potem tył i przody oddzielnie. Na końcu rękawy, które są przyszyte, zszyte również są ramiona.
       Cały tors robiony wzorem podpatrzonym na Pinterest (niestety nie mam schematu), rękawy zrobiłam gładkie i moim zdaniem wyszło to sweterkowi na dobre.
       Jeśli chodzi o plisę, to była robiona od razu ze swetrem ściegiem francuskim, tak samo dół i rękawy. Całą plisę od dołu i dookoła dekoltu wykończyłam szydełkiem półsłupkami i nie robiłam już innego wykończenia przy szyi. Dzięki temu trikowi plisa jest stabilniejsza, ładniej wygląda i lepiej się układa.


Na cały sweter zużyłam ciut ponad 400 g włóczki , druty nr 4 
Poniżej zbliżenie wzoru , do miłego napisania. 


7 komentarzy:

  1. Wspaniały sweterek! Pięknie to wygląda i pełna elegancja ;) Serdecznie pozdrawiam Bożenko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To miłe co napisałaś Dorotko, dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy wzorek efektowny mimo prostoty:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny sweter i faktycznie gładkie rękawy tu pasują, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożenko!
    Bardzo twarzowy sweterek w ładnym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger