Szycie samouka-spódniczka w szkocką kratę

Witajcie !

Dzisiaj pokażę Wam coś innego niż zwykle. Odłożyłam na chwilę druty i uszyłam taką oto spódniczkę. Jeśli chodzi o szycie jestem samoukiem, więc na pewno są w niej jakieś niedoskonałości. A ja i tak jestem z siebie dumna, bo nauczyłam się wszywać zamek kryty.


Spódniczka jest u góry dopasowana do talii, a zakładki lekko przeszyte aby się ładnie układały.
Dzisiaj była piękna pogoda, ale wiatr targał mocno ubraniami i takie śmieszne zdjęcia momentami wyszły.




A na koniec udało się zrobić całkiem ładne


2 komentarze:

  1. Kochana!
    Ciekawe, kto w niej chodzi, Ty , czy córka?
    Ja mam w domku krawca- samouka w postaci Męża, zatem problem z głowy, choć z czasem bywa różnie.
    Pozdrowionka Bożenko i brawa za talent:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super mieć krawca pod ręką, zawsze może się przydać.
    Spódniczka zdecydowanie córki, nie mój rozmiar i ja wolę spodnie :P
    Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger