Bordowa tunika

Tuniko-sukienka zrobiona z nici nowosolskich 50x4 od góry na okrągło. Miała być dla mnie, ale gdy już sporo zrobiłam okazało się, że jednak to nie mój rozmiar. Fajnie się dziergało, nie chciałam pruć więc dokończyłam.

TUNICZKA JEST DO WZIĘCIA GDYBY KOMUŚ SIĘ PODOBAŁA-ZAPRASZAM
(rozmiar 42-44)

Jak wyszła sami oceńcie, mnie się podoba :)

Na zdjęciach tego nie widać, ale dół jest lekko rozszerzany.



Rękawki typu nietoperz

A tutaj zdjęcie w plenerze 

Dane techniczne: 
-kordonek nowosolski bordo 50x4
zużycie niecałe 2 szpule
szydełko 1,25


Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. piekna,, i bardzo pracochlonna,, podziwiam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to prawda dużo dłubania było, pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Miałam kiedyś sukienkę na drutach robioną- uwielbiałam w niej chodzić!
    Twoje szydełkowe dzieło piękne i ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie są dokładne rozmiary w biuście,w pasie,czy jest możliwa wysylka..do wzięcia,czy są jakieś koszty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymiary tuniki mierzone na płasko bez rozciągania : pod pachami 49x2, pas 47x2, na dole 65x2, długość 80 cm.
      Dzianina się lekko naciąga i dopasowuje do sylwetki, w biuście do 55x2
      Wysyłka na terenie Polski 8,30 listem poleconym ekonomicznym lub 11 poleconym priorytetowym (cennik Poczty Polskiej).
      Ps. jeśli jest pani zainteresowana proszę o kontakt na @ : benka001@wp.pl

      Usuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger