Czapeczkowo mi-wzór 1

W swoim życiu zrobiłam dużo różnych czapeczek dla dzieciaczków i dorosłych. Bardzo lubiłam dziergać te malutkie dla dziewczynek, z różnymi ozdobami. Robiłam je różnymi wzorami, dzisiaj pokarzę jeden z nich.
Oto czapunia w kolorze ecru dla maleństwa :


Wykonana z bawełny, ozdobiona dużą różą 3D
Klientka zamówiła ją na chrzest dla swojej córeczki, ale w trakcie zmieniła zdanie i wybrała inny wzór bardziej ażurowy na lato. 
Tak więc czapka jest do wzięcia (obwód główki 38-40, głębokość 16 cm)

Tutaj wersja ze wstążką

Robiłam też w kolorze białym






























Tak wygląda wzór 1 , wkrótce pokażę następny.

Pozdrawiam, miłego dnia :)

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna czapeczka:). Czasami tak bywa, gdy ktoś nie do końca jest zdecydowany co tak naprawdę chce kupić. Urocze są Twoje prace, które publikujesz na blogu:). Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger