Serweta

Dzisiaj mam dla was piekną serwetę. Wzór jest pracochłonny, dość gęsty, wymagał skupienia i staranności. Kto dzierga , wie że są takie wzory, jak zobaczysz to musisz zrobić .


Serweta zrobiona z kordonka nowosolskiego białego. Kto dzierga z niego, ten wie że jest to kordonek poliestrowy, ale o wyglądzie bawełny, miękki, bez połysku. Natomiast kolor biały jest wpadający w lekki smietankowy. Gdy go kupowałam jeszcze nie było w ofercie koloru bielonego, który jest śnieżno biały.
Kordonek ten można kupić w różnych grubościach 3,4,6,12.
Moja serweta jest z najcieńszego nr 3, gdzie w szpuli 200 g jest 1200 m i z tej grubości osiągnęłam średnicę 42 cm



2 komentarze:

  1. Ładnie wyszła. Też mam zrobiony ten wzór. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożenko
    Bardzo ładny wzór, delikatna serwetka:)
    Mam ich pokaźny zbór od mojej Pani Marii:)
    Pozdrawiam cieplutko, zdrówka życzę, pogody ducha, uśmiechu, spokoju na kolejne marcowe dni:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger