Serwetka szydełkowa

Pewnego razu zobaczyłam serwetkę, wykorzystaną do łapacza snów. Wzór tak mi się spodobał, że wydziergałam swoją. Tamta była czarna, u mnie czarnego kordonka brak, ale z poprzedniej pracy zostało mi sporo białego, tak więc jest serweta w bieli.


Wykonałam ją z kordonka nowosolskiego bielonego 3 szydełkiem nr 1
Serweta ma średnicę 40 cm.

Kiedy ją robiłam mało mi się podobała, jakoś wzór z bliska wydawał mi się mało atrakcyjny. Urody nabrała dopiero po upraniu i naciągnięciu. Oczywiście lekko ją usztywniłam, używając gotowego krochmalu, rozcieńczonego wodą 1:2 i upięłam mokrą szpilkami.


Ciekawa jestem jak Wam się podoba?

6 komentarzy:

  1. Bożenka
    Piękna, misterna, elegancka- brak słów, aby opisać piękno:)
    Miło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie sie bardzo podoba, jest taka inna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wzór i ładnie wygląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście cudny wzór , bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam już ten wzór wiele razy ale serwetka w Twoim wykonaniu Bożenko jest śliczna! Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger