Czapka "Perełka"

W swoim dzierganiu nie lubię jak mi zostaje zbyt dużo włóczki. Oczywiście lepiej gdy zostanie, niż zabraknie. Zawsze staram się wyliczyć ile mi potrzeba na dany udzierg. Czasem utrafię, a czasem nie.
Jak mi zostanie jakiś niepełny motek staram się coś z niego wydziergać. Tak było z ubrankiem na termofor z poprzedniego posta i tak samo z reszty pozostałej ze swetra "Perła". Tym razem zrobiłam dwie czapki, pasujące stylem do kardidanu. Jednej już nie mam, nawet nie zdążyłam zrobić zdjęcia, a druga jest moja własna, osobista :)


Czapka nie ma szwów, więc nie szukam gdzie przód, gdzie tył, po  zakładam i już mi ciepło w głowę.



1 komentarz:

  1. Dla miłośników czapek super propozycja🤗
    Bożenko, jak zwykle ładny wzór i fason😀
    Serdeczności zostawiam🌷🧡

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger