Czapka uniwersalna

  Jesień w tym roku mamy ciepłą i słoneczną, do tej pory można było nosić grube swetry zamiast kurtek.  Pogoda jednak się zmienia, gdy popatrzyłam dziś na termometr i biały szron na trawie uznałam,że nadszedł czas na czapki.
  Dzisiaj przedstawiam czapkę uniwersalną, którą może nosić kobieta jak i mężczyzna.


Czapka zrobina na okrągło bez szwów z włóczki merino exclusive od Yarn Art nr 754.
Używałam drutów nr 4 i 4,5 zużyłam niepełny motek .
Jeśli ktoś byłby ciekawy to podaję, że ściągacz robiłam na 80 oczek drutami nr 4, wzór przerabiałam na drutach nr 4,5 nie dodając oczek.
Oczka nabierane metodą włoską, dają efekt fabrycznej robótki.



Parametry włóczki:
-motek 100 g/220 m
-50% wełna merino, 50% akryl
-sugerowane przez producenta druty 5 
Włóczka miękka, nie gryzie, nie rozwleka się w praniu. 
Czapka już była w użytkowaniu, nie widzę zmechaceń.

Czapkę można nosić na wiele sposobów




Żródło inspiracji tu











4 komentarze:

  1. Czapka uniwersalna, kolor i fason 😄
    Przyznam się po cichutku, że ja nie noszę czapek!
    Zabrałam tylko w styczniu do sanatorium na długie spacery.
    Pozdrawiam serdecznie Bożenko 🧡🏵️

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna czapa. Taka czapka zawsze się przyda. Można ją nosić zawijaną lub nie - wg upodobania. Za każdym razem będzie wyglądać inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wzór a akurat będę robić jakąś dla siebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie odcienie szarości, bo dosłownie do wszystkiego pasują :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger