Marmolada z agrestu (gooseberry marmalade shawl)

U mnie ostatnio same łatwe i nie zmuszające do myślenia projekty. Szukając czegoś na szydełko i na zalegające resztki przędzy, natknęłam się na darmowy wzór o nazwie "MARMOLADA Z AGRESTU" projekt od gradinacufluturi. Projekt prosty, dobrze rozpisany, robi się błyskawicznie do ostatniego rzędu. Przy wykończeniu trzeba się trochę pobawić z popkornami, ale one ładnie pasują do prostego wzoru.



Chusta wyszła dość duża, 200 / 75 cm i znowu w kształcie jaki lubię, zbliżonym do półksiężyca. 
Wykonałam ją szydełkiem nr 3,5 kolory przędzy: limonka,wanilia, jasny beż, ciemny zimny beż, ciepły beż, cynamon. Nie wiem ile metrów zużyłam, robiłam w 3 nitki, cała chusta waży ok. 250 g


Oryginał i wzór jest do pobrania TUTAJ i jest darmowy, ale tylko do użytku niekomercyjnego.

Moja chusta jest trochę zmodyfikowana. W oryginale jest półokrągła, a ja chciałam aby boki były proste. W rzędach gdzie dodaje się słupki, zamiast zamiast 4 w pierwszy, robiłam 3. Boki wyszły idealnie równe. 




                                                     Chusta ładnie wygląda z obu stron

/lewa strona chusty/
Polecam ten projekt dla początkujących, sprawdzi się także w innych kolorach.











12 komentarzy:

  1. Taka prosta i niebanalna:) Ładnie wyszły przejścia kolorów:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kolory dobierałam tak, aby do siebie pasowały i płynnie się zmieniały.
      Pozdrawiam Basiu :)

      Usuń
  2. Bożenko
    A ja już myślałam, że wstawiłaś przepis! słyniesz z nich przecież.
    Twoja robótka urokliwa i misternie, starannie wykonana, jak zwykle- brawo:)
    Miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to jest przepis...na chustę :)))))) Kulinaarnie też się wyżywam, choć z przetworami w tym roku krucho.
      Serdeczności przesyłam :)

      Usuń
  3. Piękne pani dzieła. Bardzo piękne. Pamiętam gdy Kloszard opowiadał mi o dziewczynie jaka kiedyś spotkał i nie mógł oderwać oczu i pamięci od niej a ubrana była, jak opowiadał w białą firanę robioną , chyba na szydełku...więcej odkrywającą niźli zakrywającą ...wspomnienie ,rozmów niedokończonych dzięki pani....dziękuję pięknie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam do odwiedzania i oglądania moich prac. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się kolorystyka chusty, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie proste wzory są najlepsze, sama lubię takimi dziergać.😉 U mnie włóczki też zalegają, teraz wzięłam się za sznurki. Serdecznie pozdrawiam Bożenko 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta wspaniała. Też lubię (czytaj uwielbiam) szydelkiwac. Chyba wykorzystam pomysł kolorystyczny w swoich wyrobach. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia. Zapraszam do mojej strony www.krystynaczarnecka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, odwiedziłam stronę i ślad zostawiłam :)

      Usuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger