Serweta z motywem korony

  Zobaczyłam to cudo na Pinterest i trafiło na listę rzeczy, które "muszę" zrobić. Minęło parę miesięcy a mój zachwyt nie zmalał. W końcu zakupiłam nici i z zapałem wzięłam się do roboty.
Trochę trudno mi było się przestawić, bo ostatnio robiłam grubszym szydełkiem, a tu cienizna o numerze 1, ale po paru rzędach przestawiłam się i robótka szła gładko.

                   Serweta najpierw przybiera kształt kwadratu, by potem zamienić go w koło.

/początek robótki/
W efekcie powstała duża serweta z motywem korony o średnicy 60 cm

serweta szydełkowa

Dane techniczne:
szydełko nr 1
kordonek nowosolski bielony 3 (1200m/200g)
wielkość 60 cm

2 komentarze:

  1. Bożenko
    Piękne, jak zawsze Twoje koronkowe cudeńka:)
    Podziwiam i się zachwycam:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger