Beżowy sweter z wrabianymi kieszeniami

Przedstawiam mój wymęczony sweter , który był: pruty, robiony, pruty, robiony, aż powstał taki jak chciałam.Chyba pierwszy raz zdarzyło mi się tak męczyć, ale nie odpuściłam i taki jest efekt.

  A zaczęło się tak: zobaczyłam włóczkę w jednym ze sklepów internetowych i pomyślałam, o ładna, szara, kupię dla córki na sweterek rozpinany. Kupiłam, oczywiście przy niej jeszcze kilka innych, które czekają w szafie. Gdy dotarła, na próżno szukałam w paczce szarej, bo okazała się beżowa. Pomyślałam, że może pomyłka, ale sprawdziłam katalog kolorów i rzeczywiście zamówiłam beż, tyle że na moim monitorze w nocy wyglądał jak szary. 
Córka beżowego swetra nie chciała, więc zrobiłam dla siebie. Noszę "nieco" większy rozmiar więc sweterek wyszedł niezbyt długi i to jedyne zastrzeżenie które mam .


Robienie zaczęło się od próbki, przeliczania i projektowania. Potem robota i prucie, bo coś było nie tak i to wiele razy nie tak. Zamarzyły mi się kieszenie, ale nie takie zwykłe tylko ukośne, wrabiane i  taliowanie, nie zabrakło też warkoczy. 


Sweter przetestowany, nosi się dobrze, jest bardzo wygodny i ciepły, a kieszenie? jestem z nich mega zadowolona.

Szczegóły:
-włóczka Schetland Yarn Art  
- waga swetra 540 g
-druty z żyłką 4 i 4,5

Ciekawa jestem waszej opinii na temat mojego projektu, będzie mi miło jeśli napiszecie parę słów.

13 komentarzy:

  1. Tył boski te warkocze są super:) Kieszenie bardzo ciekawe ale chyba nie są zbyt trudne? Włóczka gruba to zybko się robiło:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włóczka wg mnie średnia, gruba to byłaby na druty 6+, ale gdyby nie prucie, to rzeczywiście sweter szybko by powstał. Kieszenie dla średnio zaawansowanych. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękny sweterek jak zawsze! Serdecznie dziekuję Bożenko. Mam w panach kupić tę włóczkę ale zawsze wyjdzie coś innego. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko :) Włóczek jest taki wybór, że nie sposób kupić wszystkie. A tę polecam, polubiłam ją i kilka prac nią zrobiłam, a jeszcze mam granatową do przerobienia. Muszę napisać w koncu recenzję.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Super sweterek, a kieszenie to mistrzostwo. Gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne i fason i wzór:)
    Mistrzostwo świata Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny sweterek,kieszenie bardzo pomysłowe,pozwolisz,że ściągnę pomysł? Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, bardzo mi miło że sweter Ci się podoba. Oczywiście nie mam nic przeciwko temu abyś sobie podobny wydziergała, pozdrawiam.

      Usuń
  6. Może krótszy, rozbudowana góra, warkoczu owszem ale dół luźny , odstający od figury....żeby zrównoważyć twoja budowę ciała w stosunku do dołu....wizualnie będzie ciekawszy, nie opinający dół serd czynności śle.......

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie takich kieszeni szukałam! Jest szansa na wrzucenie opisu, jak je wykonać? O ile wiem, jak zewnętrzną część uformowac po skosie, tak do spodniej, wewnętrznej stronyz zupełnie nie wiem, jak się zabrać. Umiem tylko proste kieszenie zrobić. A te są cudne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno w paru zdaniach opisać krok po kroku. Noszę się z zamiarem rozpisania całego sweterka, łącznie z filmem instruktarzowym, bo tak najłatwiej pokazać jak był zrobiony.

      Usuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger