Raglanowy sweterek z motywem liści

Dawno nic nie pokazywałam, ale to nie znaczy że nie dziergam, dziergam kiedy tylko mogę, mam kilka projektów skończonych i kilka w trakcie.
Pogoda listopadowa nie jest łaskawa dla aparatu i trudno zrobić ładne zdjęcia.
Dzisiaj się uparłam i zrobiłąm sesję sweterkowi. No i cóż ...zamiast ciemnej zieleni, wyszedł niebieski. Całe szczęście,że są programy do obróbki i udało się zmienić kolor na prawdziwy (choć nie robię tego, dziś musiałam kombinować z Gimpem).

A oto co wyszło z tych kombinacji :


Sweter robiony był od góry na drutach z żyłką. Korpus i rękawy bez szwów, także igła do tego projektu nie była potrzebna. Plisa przy szyi dorabiana na końcu. 
Aby uzyskać efekt wyszczyplający zastosowałam wzór liści zarówno z przodu i z tyłu oraz na rękawach. 


Dodatkowym atutem jest dłuższy tył i rozporki:



Dane techniczne:
-włóczka: Super Merino Yarn Art, kolor 533, jest to ciemna prawie butelkowa zieleń, choć gdy kupowałam w ekranie komputera wyglądała na szmaragdową, 25% wełny 75% akrylu , 280 m/100 g
-zużycie: niecałe 4 motki na dłuższy sweterek w rozmiarze 46 czyli bardzo wydajna
-druty: producent zaleca 4, ja robiłąm 4,5

Uwaga!!!
Dzianina lekko się wyciąga.
W próbce rozmiar nie zmienił się po praniu, a sweter troszkę się wydłużył, choć suszyłam na płasko, a prałam ręcznie i nie wykręcałam tylko odciskałam w ręczniku.
Włoczka delikatnie farbuje.

Na koniec jeszcze jedna fotka i do napisania wkrótce.
W kolejce czeka chusta i czapki, więc kto ciekawy niech zagląda do mnie  :) 


4 komentarze:

  1. Taki sam mam w planach:) wyszedł świetnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzór, twarzowy kolorek:)
    Bożenko, jesteś Mistrzynią:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek jest cudowny :) Jestem Twoją fanką Bożenko! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger