Błękitna torebka z bawełny

Witajcie!

Odłożyłam na chwilę druty, aby wykonać szydełkiem taką oto błękitną torebkę dla wyjątkowej osoby.


Jest to moja druga torebka tego typu, różni się od pierwszej małymi szczegółami, inaczej zrobiłam zapięcie i trochę inaczej zszyłam elementy.
W środku wszyta jest podszewka z kieszonką, zapięcie ukryte pod języczkiem,na którym naszyłam guzik z napisem hand made.
Na całość zużyłam ok. 200 g bawełny ze swoich zapasów, nie podam grubości bo była bez banderolek, szydełko nr 2,5 .
Gdyby ktoś chciał obejrzeć pierwszą torebkę lub skorzystać ze schematu, to odsyłam do wcześniejszego posta.


Zapraszam do obejrzenia mini sesji zdjęciowej mojego autorstwa i dziękuję Ani za pomoc .





Ciekawa jestem Waszej opinii, jak Wam się podoba taka torebka?

6 komentarzy:

  1. Kochana!
    Torebka jest moja, piękna, ulubiona:):):)
    Latem się z nią pewnie nie rozstanę, bo to mój ulubiony kolor:)
    Misternie, dokładnie, estetycznie wykonana ręką Bożenki-Mistrzyni drutów i szydełka:)
    Z serca jeszcze raz dziękuję za ten prezent- niespodziankę:)
    Pozdrawiam najserdeczniej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mnie cieszy, że mogłam sprawić Ci taką radość.
      Niech Ci dobrze służy, buziaki :)

      Usuń
  2. Torebka jest cudna i aż zazdroszczę nowej właścicielce tego cudu :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Beciu są dwa wyjścia, albo zrobić sobie taką albo zamówić :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Śliczny prezent i piękne torebusia :) Ja ostatnio wydziergałam sobie siatkę na zakupy, jedna dla mnie a druga dla córci i... bardziej podoba mi się ta córci ;) Serdecznie pozdrawiam Bożenko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twoje siatki, super są. Zauważyłam, że odkąd wprowadzili płatne torby foliowe, mam mniej śmieci bo chodzę ze swoją. Pozdrawiam :)

      Usuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger