Sweter z raglanem robiony od dołu


   Dotychczas pokazywałam swetry raglanowe robione od góry, a dzisiaj premiera wykonanego od dołu. Cieszę się z tego udziergu, bo w końcu zrobiłam coś dla siebie. Projekt bardzo mi się spodobał, włóczka czekała na przerobienie, więc szybko zabrałam się do pracy.

A oto efekt:


 Wzór można kupić tutaj : KLIK

Ja nie trzymałam się ściśle wzoru, trochę go zmodyfikowałam, ale jestem zadowolona z efektu.
Wszystkie części swetra robiłam od dołu oddzielnie do wysokości pach. Potem połączyłam wszystko i robiłam dookoła zmniejszając ilość oczek i tworząc raglan.




Trochę danych:
włóczka Nako Inci Narin 25% wełna 75% akryl,kolor jasny jeans, cieniutka 540 m/100g (robiłam w dwie nitki)
druty z żyłką nr 4,5 oraz 5 
zużycie około 450 g

6 komentarzy:

  1. Tworzysz piękne sweterki wszystkie mi się bardzo podobają:) Raglanu od dolu jeszcze nie robiłam ale muszę kiedyś spróbować:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, warto spróbować, nie jest to trudne, ja jednak wolę robić od góry, unikam wtedy zszywania i łatwiej mi wyprofilować raglan :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bożenko!
    Piękny sweterek w wykonaniu Mistrzyni, brawo:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Mistrzyni to za duże słowo, ciągle mam świadomość,że jeszcze czegoś nie umiem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sweterek ja też robię od dołu

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero zaczynam przygodę z drutami.Bardzo dobrze Pani wyjasnia.Mysle ze skorzystam z rad.Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Benka Art , Blogger